Hemma

Precis kommit hem från Anna =) Trevligt var det. Åkte in till hbg lämnade papper osv,sen till väla. Gick runder där lite och hittade vad som skulle hittas osv. Sen blev det åka till Coop och handla tacos! mums =)

Spelade buzz junior hehe det var kul.
Sen iväg till jobbet. Gick bra under speltiden,dock var det en som spillde ut en hel öl över bordet! Inte kul alls! Men men,blev kortslutning i min hjärna när jag skulle skriva rapport,ringde Cassie 2 gånger för att allt skulle gå rätt till haha! Men men blev bra tillslut,tog bara 40 min haha

Ikväll ska jag jobba på Tres och hoppas min kära mor kan hämta mig inatt för jag vill sova hemma inatt.

Nej nu ska jag upp och glo på tv efter jag hängt ut min skjorta. Ha d bra folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0