Mår skit!

Blää mår skit idag! Febrig och förkyld! Inte kul alls.

Skulle egentligen till klubben ikväll på agility kurs men mamma jobbar och ingen kan köra mig så blir hemma. Får se om jag tränar något i trädgården eller inte. Mår ju som sagt skit!!

Måste pallra mig in till hbg idag också,ska lämna papper på jobbet. När jag ändå är där ska jag köpa månadskort så jag kan åka buss en massa utan att tänka på vad det kostar. Sen inom apoteket och köpa nässpray ev värktabletter för dom lär väl ta slut!

Mamma jobbar ju ikväll så lär bli en liten runda med killarna sen får dom roa sig själva för jag lär ligga i soffan hela kvällen.

Nej in i duschen så jag kommer iväg sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0