Onsdag

Idag är en glad dag,idag fick jag hem deklarationerna och ser att jag ska få tillbaka lite över 5000kr =) wee lycka behöver dom till körkortet!

Hrm idag ska jag tvätta och kanske börja städa undan på mitt andra rum. Guuud vad segt det är! haha igonrerat det rummet i månader nu! Det är farligt att ta in datorn i sovrummet för sen orkar jag inte sätta tillbaka den,och rummet blir igorerat en längre tid.
Men har ju ett bord som ska in där,måste bara göra ve det först. Ska nog messa pelle och fråga om vi har färg till det hemma,då kan jag kanske fixa det imorgon!

Mamma är ute med hundarna och går,dom har sällskap av Bengt, Dennis och Sid.  Så hundarna har nog allt skoj.

Hrm nej nu får jag väl snart göra något vettigt och inte bara sitta här i sängen och se tjock ut :P

Ni får 2 bilder på mina älsklingar när dom har blivit badade och fönas hehe
oookkkiiii nu fungerar det inte att lägga in bilder igen,får väl prova senare igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0