Pengar och valborg

Varför ska det vara så dyrt att leva? gahh med min lilla lön (som by the way bara va på 405kr) så kan man inte göra mycket. jag vill mycket men det är ju en annan sak. Leta efter ett jobb till men hittills har jag bara hittat sånna som jag måste kunna jobba kvällar och helger på också. Då har jag ju redan jobb!
Men jag kommer väl hitta något snart hoppas jag.

Ja imorgon är det ju valborg,det får man ju fira eller? Vet bara inte vad man ska göra. Lite sugen på krogrunda (jag är ändå billig i drift när det gäller alkohol) men då måste man ju bestämma var,i Hbg eller Ängelholm? Vilka ska med också? hrm mycket att tänka på! haha

Nu har Lillan och hundarna åkt hem,och ja det är skönt! Lugnt och skönt! Katterna har vågat sig hem osv så nu är allt som vanligt igen.

Devil simmade för första gången idag. Vi var med kursen på djursjukhuset och dom fick simma i bassängen i några minuter. Devil fick sjukt mycket panik i början,skulle sett hans ögon! Men sen insåg han att sålänge han simmade så var det någerlunda ok. När han skulle upp var benen som gelé som han smmat! Hna fick ta en 30 sek paus innan vi fick upp honom helt.
Jag tror han kommer ha lite ont imorgon i musklerna. På tisdag ska fråga om jag kan få fotona som en av tjejerna på kursen tog idag.

Nej nu ska jag väl sova lite ,eller ja lite jag sover ju typ 10 timmar varje natt haha,jag är en sömntuta!
Här har ni min älskling innan vi åkte till djursjukhuset,han älskar sin nalle!

image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0