Söndag

Idag är jag slööö. Inte gjort något vettigt direkt idag mer än tränat lite med Devil. Precis tittat på One tree hill =) Jag älskar verkligen den serien! Hört att dom ska göra även en 6e säsong ,hoppas det stämmer!

Imorgon ska jag till läkaren sen efter det på massage !! Härligt värre! Eller ja härligt kommer det nog inte vara för det blir massage av säte och ben,och det är inte så skönt men det är bra. Min rygg är fucked up pågrund av mina ben.

Ska nog hoppa in i duschen snart. Som sagt detta är en seg dag och jag orkar inte engagera mig mer i detta ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

tack för kommentaren, well, Fredrik har dumpat mig, då det är därför jag är lite nere. well, well, jag får ta mig i kragen och leva vidare helt enkelt :)

2008-04-14 @ 10:48:08
URL: http://tbytherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0