Tisdag

Idag har jag sovit länge. Det var gott =) Gick inte upp förräns efter 11, härligt värre!

Åt lite frukost sen började jag städa. Nu är det fint och rent nästan över allt :S Måste ta ett ordentligt tag i köket för där behövs städas bland hyllor,alla luckor osv. Tror jag tar det imorgon.

Igår efter jag varit ute med hundarna sista rundan fick dom sig ett bad. Dom var inte så lyckliga över detta men ändå haha Dom blev fina och det är de viktigaste. Efter badet blev dom fönade av mamma,vilket dom inte heller uppskattade så mycket. Men dom torkar ju så sakta så man måste nästan göra det.

Ikväll blir det agility med Devil =) ska bli skoj vill ju visa upp hur duktig han är på slalom.♥

Sitter här och lägger in bilder på datorn från digitalkameran. Tar lite tid eftersom det är så stora bilder. Väntar även på att Top Model ska börja.

I veckan ska jag nog ta mig till hbg. Ska lämna ett kuvert på Crom och har 50kr check på H&M så tänkte jag skulle leta lite underkläder,behöver det verkligen. Någon om vill hänga med dit i veckan? HÖR AV DIG DÅ! hehe

Nej nu ska jag kolla om bilderna är klara och sen upp till tvn. ha det bra folket.

Kommentarer
Postat av: Liza

Åh, vilka fins hundar du har. Min hund är dessvärre jättekass på slalom :/

2008-04-09 @ 12:25:03
URL: http://halighalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0