Torsdag

Sitter i sängen nu och glor runt mest på internet. Måste tvätta idag viilket jag totalt glömde bort igår. Dock gjorde jag ändå något vettigt igår,jag tvättade alla luckor i köket.Rent och fint blev det!

Idag blir det att gå ut med hundarna en promenad,tyå snart. Sen blir det mest slappa tills ikväll då vi ska till klubben och träna lite.Mamma har möte sen kl 20 så kommer spendera hela kvällen på klubben,får ha med en bok och lite sånt om jag ska sitta där och vänta.

Min lilla pälski är sur på mig,han tycker jag ska gå upp och gå ut med dom nu! Även sur för jag stängt ner hit så han inte kan gå ner. Men men får väl dra mig in i tvättstugan nu och sen gå ut med pälskisarna =)

Här är en söt bild på min pälski nr.1

pälski

Kommentarer
Postat av: Liza

Jo men lite så känns det för mig med, Fluffy är mycket bättre än mig så jag måste nog träna mig själv lite bättre :p
Men när du tränar hemma, har du byggt hinder och så själv då?

2008-04-10 @ 11:43:10
URL: http://halighalie.blogg.se
Postat av: Liza

Aha okej, vad smidigt! Vår hundbruksklubb ligger några mil från oss så är rätt krångligt att åka dit för att träna själv, vilket är lite synd. Men ska nog köpa och bygga lite egna hinder så vi kommer nånstans med träningen ^^

2008-04-10 @ 13:08:55
URL: http://halighalie.blogg.se
Postat av: Tess Style | www.tess-style.se

härligt söta vovvar du har.

2008-04-11 @ 09:58:17
URL: http://tess-style.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0