vem?

vem är det som spammat min blogg idag? letade du/ni efter något speciellt? Vad trodde du/ni att jag skulle skriva idag? Aya trevligt att ni tittar in =)

Hrm i fredags blev det handla mat med mamma,sen hem och städa. wee nja men behövdes hehe väääldigt mycket. På kvällen hade jag och mamma mys,åt räkor och brie ost.Sen godis =) hehe gott var det kan jag lova.

Igår jobbade jag mitt första pass =) wee va väldigt dött den första timmen men sen var det fullt spel i nästan 3 timmar. Helt slut efter det men kul var det.
Skönt att ha det över,menar inte att jag inte ska jobba mer,men den där första gången kan ju vara väldigt nervös. (haha låter som jag pratar om annat än jobb nu!!)

Nästa jobb är på lördag,samma ställe och allt.

Idag har jag bara slappat,mamma har varit dålig idag så jag gick ut med hundarna själv idag. Ingen stor runda för jag är trööött idag.


Nej nu har jag inte lust att skriva mer,lägger in bilder från promenaden senare ikväll =) bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0