Besviken

Jag är faktiskt lite besviken på en människa i min närhet. Människan beter sig väldigt omoget och jag trodde inte detta om denna personen. Det positiva är att jag inte gjort bort mig genom att tro för mycket på eller om personen.Vår relation är heller inte sååå nära att jag känner att jag gett mig in i något utan att veta hur den beteer sig.

Men men moving on!
Jag har fått in telenor mobila bredbandet nu och det fungerar bra! Kan lätt tänka mig att köpa ett sen när jag behöver det.
dock måååste jag komma ihåg att "avbeställa" det inom 2 veckor iaf. Så jag inte glömmer det och måste betala för det (ganska korkat att hamna i den sitsen när jag har internet hemma gratis redan!) ska skriva in en påminnelse på mobilen så jag inte glömmer.

Just nu sitter jag i storarummet och tittar på tvn och har laptopen i knäet. Mamma är iväg på kurs med Dumle.Dom var ju så duktiga och tog pinne i hopp i lördags så hon bjuder kursarna på tårta ikväll,hoppas på att en liten tårtbit kommer med hem till mig men hoppas inte för mycket.

Imon ska jag och mamma gå på sofiero på kvällen mellan 20 och 02 om jag inte minns fel.Hundarna ska med och massa kläder känner jag haha

Nej nu ska jag avsluta detta och säga ha det bra till er som orkat läsa allt hehe =)
HA DET TOPPEN FOLKET!

Kommentarer
Postat av: Diana

okej :) ska läsa igonom alltihop.. för jag har bara hört gott om dom böckerna... berörande vad jag förstått.

2008-08-27 @ 20:47:02
URL: http://missdee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0