Fredag!!

Idag är det fredag och jag är glaaad =D
Ska slänga in lite tvätt i tvättmaskinen,behöver verkligen det. sen ska jag bara kladdiga choklad muffins!!!
Mumma!!!

Mamma är iväg och fixar dricka till mig så kan jag dricka lite utan att bli rånad på krogen,vilket det känns som! Jävla priser! Sen ska jag och Alexandra ut och ha en myse fredag på krogen. Ska nog bli bra hehe

Lördag morgon åker jag med mamma till en agility tävling kommer säkerligen vara där hela dagen. Sen blir det jobb för min del.Men nu ska jag iaf göra mig klar för bakning! =)

Ha det bra folket!

Kommentarer
Postat av: Mia med vilda

Hej hej!



Kul att du också ska med och heja på oss i Trelleborg imorgon!



Ta det lugnt på krogen, så du kommer upp!



Vi ses

2008-08-22 @ 12:55:59
Postat av: Angelica

Läste din kommentar nu, jag vet, lite sent men men... Som tur är finns det ju inga övergångsställen där dom kör street race. Iallafall inte där vi har varit. Kram

2008-08-23 @ 13:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0