jag föll

ja jag föll för hennes snack! haha en telenor försäljare haffade mig på knutan idag,jag va snabb att påpeka att inget skulle ändras på min mobil eller med mitt abonemang (jag vet ju att om dom snackar om "presenter" och få ny mobil betyder det att byta till ett dyrare abonemang för min del,vilket jag inte är intresserad av!),så frågade hon om jag hade bärbar dator och om jag hade mobilt bredband,vilket jag inte har (mobilabredbandet då),så hon erbjöd mig att prova deras i en månad och jag kan säga upp det inom den månaden så ja jag gick med på det.

Det är ju bra att kolla om deras fungerar bra så vet jag det när jag flyttar hemifrån och ska fixa ett själv.
Jag är nog lite av en telenor tönt! Men jag har inga problem med dom så varför skulle jag inte vara det? hehe


Ikväll har jag och mamma varit på bialitt och tränat med carola och Mia.Devil var jätte duktig ,han tappade bara hjärnan några gånger haha
På söndag blir det nog min och Devils första tävling,ska bli kul och se hur det går.

Nej nu ska jag fixa lite sen sooova!!
Ha det bra folket!

Kommentarer
Postat av: Diana

okej :) jag ska skaffa de andra två jag med:) vad heter boken om att han häjlper sig själv då?

2008-08-27 @ 17:47:07
URL: http://missdee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0