Man vill så mycket...

Ibland går inte timmarna ihop,ska på kurs ikväll med Devil,en kurs som om jag räknar bort den gången jag inte kunde gå,kostar 100kr/gång. Jag kan lära mig nya saker plus att det är bra träning för både mig och Devil.
Sen samma jävla kväll vill dom att jag ska ta passet på jobb,men det går inte,visst det är pengar MEN Agility är något jag vill bli bra på,jag vill att det ska gå bra och då behövs dessa timmar som jag har (och betalt för),behöver träna.

Aya jag vet jag yrar men jag har iaf bestämt mig för att är man uppskriven på en kurs så går man på den. Detta är den enda kvällen jag har något uppsatt så då ska jag fan gå på det också.



Idag kommer Lillan och hundarna.Hon ska dumpa dom här så ska hon åka hem imon gissar jag för att flytta från sin lägenhet till sitt nya hus.

Imorgon ska jag ta mig in till stan för att fixa så jag får ett nytt id-kort då mitt gått ut i maj (!) oooppsss
Så ska jag även lämna mitt cv för ett jobb jag hoppas jag kan få =) Ska bara charma in mig där först hehe

Nej duscha blir det för mig nu sen får det väl bli städa,eller tvärt om,eller gå upp på träningsmaskinen ett tag. jaa vi ser vad som händer! Ha d bra folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0