4 december

Har inte alls varit sugen på att blogga därför har det varit tomt här inne. 
Men nu har jag lite att blogga om så here we go.

Igår städade jag där uppe (stolt över mig själv) sen fixade jag med naglarna. =) Dom blev riktigt snygga tycker jag.
Vad tycker ni??? (jaa det är meningen att ni 10 personer som läser min blogg dagligen ska kommentera här)



Stilfullt tycker jag! :)


Idag ska jag och mamma iväg och handla när hon kommer hem från jobbet vid halv tre typ. 
Sen ikväll ska jag göra egna mashmellows =D wee ska bli kul att se hur det blir! Ska skära upp vissa i normal (!?) storlek och vissa småsmå så man kan ha dom i varm choklad =)
Går det bra så ska jag prova färga dom nästa gång med karamellfärg hihi
Ni får antagligen se resultatet imorgon. 

Nu ska jag gå upp och äta lite sen vet jag inte om jag ska ta en rensare på rummet så det blir liiite ordning till jul iaf! 
Ha det bra folket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0