lista

lite uttråkad så det blev att göra denna listan:

SAMMANFATTNING 2008 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? hrmm..tåls att tänka på ett tag,uppdaterar när jag kommer på.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga,ville inte bli besviken på mig själv!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?  JAAA Min bror blev pappa till lille Hampus 7/3 :) och Angelica fick söta Novella! :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Inga blev kvar i Sverige
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?  Ett jobb!! Och kärlek hade ju inte skadat
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas ? 7/3 såklart,jag blev ju faster!
8. Vad var din största framgång 2008? Att klara av dealer jobbet och att jag kunde säga hej då till såkallade vänner som gjorde mig ont
9. Största misstaget? vet faktiskt inte,då har jag nog inte gjort något stort misstag hehe
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nja inget så direkt allvarligt men bihållsinflammation
11. Bästa köpet? Alla snygga blusar jag kommit på att dom är snygga hehe
12. Vad spenderade du mest pengar på?  Bussresor till och från jobb (känns det som iaf!)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? hrm ja många småsaker antagligen men ja Alexandra flyttade hem igen!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? I kissed a girl hahaha
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jag vet faktiskt inte,det var nog både och skulle jag tro
16. Vad önskar du att du gjort mer?  hrm tjänat pengar?!? hehe nej jag vet inte
17. Vad önskar du att du gjort mindre? no comment
18. Hur tillbringar du nyår? BRA FRÅGA!!!
19. Blev du kär i år? nej
20. Favoritprogram på TV? Gossip Girl,One Tree Hill,90210,Top Model mfl mfl
21. Bästa boken du läste? Livstid med Liza Marklund
22. Största musikaliska upptäckten? ehhh vet inte
23. Något du önskade dig och fick? nu till jul fick jag min sminkspegel jag önskat mig länge!
24. Något du önskade dig men inte fick? Ett fast jobb :S
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Tror bara jag var hemma,fick ett samtal om att jag fick dealer jobbet!
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja ett fast bra betalt jobb
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? som min egna,mer stilfull än vanligt kanske =)
28. Vad fick dig att må bra? Min älskade hund Devil såklart!
29. Vem saknade du? KRISTINA!!!
30. De bästa nya människorna du träffade år 2008? Hrm kan bara komma på Erica som ny upptäckt hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0