Nyårsafton

Min kära vän Kotten (eller ja Sandra heter hon men Kotten är roligare) har bjudit med mig på en fest imon =)
Skoj ska det bli,så sällan vi festar tillsammans!

Men jag skulle vilja fira nyår med dig som planerat,men tydligen är vi inte ens vänner längre så ja......

Idag tränade jag och mamma med hundarna i åstorp med Tina och Elin. Gick bra tyckte jag,Devil har sina fjant stunder speciellt i slalom,men det kommer väl bli bättre med tiden. Han börjar få en riktig fart nu när man hjälper honom hela vägen.

Nej nu ska jag vänta på att Kotten hör av sig om planera för imon sen ska jag sova.
Min dator är dum och låter inte mig komma ut på nätet mer (tror kattfan tog död på usb:n till trådlösa internet) så jag får sitta på mamma och pelles dator tills jag orkar åka till claes ohlsson och fixa ett nytt.

Oh va på väla idag och kollade efter present till Kristina,men gud vet ju inte alls vad hon vill ha så får vänta på lite förslag från henne. Va inne på system oxå....OJOJOJ vad folk är galna,typ tömda hyllor och folk överallt! haha nyår imon eller vaddå?
Men jag hittade vad jag ville ha och behövde så det blev bra.


Nej sova för min del,eller iaf ner i sängen,tända ljus och läsa lite. Ha d bra folket.

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Skönt att det lösat sej med nyår för dej med. Jag fasar för jag måste till systemet idag om jag ska kunna dricka ikväll, där lär vell va asmkt folk idag

2008-12-31 @ 08:50:42
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0