Snart är det slut på år 2008

Jaha då var det snart slut på detta året. Hoppas nästa år blir bättre!
Men jag ska inte klaga alltför mycket. Jag har lärt mig att räkna något extremt mycket bättre efter att ha jobbat som dealer i ett halvår. Det är bra när man får ut något av jobben på det sättet. 
Sen har jag ju lärt känna lite nytt folk på tex Basic Handling kursen med Linda och Magnus. Hoppas på att Erica stannar kvar i skåne nu så vi kan lära känna varann bättre  :D

Julafton var helt underbar tyckte jag. Trevligt folk och inga jobbiga stunder eller så som det lätt kan bli. (Speciellt när man har med nytt folk som man aldrig firat julafton med förrut)
Hampus var ju med och det var jätte kul!


Igår var det inflyttningsfest hos Stefan och Angelica. Trevligt trevligt. Fick i mig lite alkohol och magen var i chock hela natten efter jag kommit hem. Do NOT turn around quickly!!!!!! Haha nej men det var inte så farligt,men det känns att jag inte dricker ofta och att jag inte behöver mycket för att känna mig påverkad.

Ep har fått för sig att han ska ha fest ikväll,ja vi får väl se hur det blir med det!!

Än en gång så vet jag inte vad jag ska göra på nyår!?! Trodde det var planerat men aaanej det hade varit för bra för att vara sant !! :(
Får väl se om jag hittar någon fest eller så annars får jag ju vara hemma med mamma och Pelle detta året också!!

I fredags så åkte jag och mamma in till ängelholm för att gå lite på rean. Jag hittade en pyjamas,en tröja,en maskara och en palett med ögonskuggor! 
Jag älskar verkligen den paletten med 48 st ögonskuggor! Den är helt underbar!


Lovar att dom är MYCKET finare i verkligheten!!!

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Vad kosta paletten? Du är inte ensam om att inteha fasta planer för nyår. Men sånt brukar lösa sej. HA d gott

2008-12-29 @ 11:23:59
URL: http://mammajannike.blogg.se/
Postat av: Emma Lindberg

Åh!!! En sån skulle jag med vilja ha! Hoppas att allt e bra med dig annars!! Kram

2009-01-08 @ 20:25:43
URL: http://linnegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0