Tomt?

Ja här har varit lite tomt nu ett tag,men så blir det ibland.

I söndags möblerade vi om ganska mycket här hemma! Vårt finrum och tv-rum har bytat plats och det blev jätte bra och myysigt.
Sen har hundarnas burar hamnat i rummet brevid köket. så vi har ett hund-rum nu!! hihi

SAKNAR MIN ÄLSKADE KRISTINA NÅGOT SJUKT MYCKET!! VARFÖR MÅSTE DU BO I NORGE????



Imorgon ska jag ta av mig tandställningen!!!wee ska bli så skönt att kunna fixa tänderna ordentligt nu,inte lätt att sköta dom med en hemsk tråd på baksidan.

Nu ska jag sova så god natt folket!!

varför blir jag så varje gång jag ser dig????

Kommentarer
Postat av: Anonym

nja jag vet inte rikrigt varför det liskom bara blir så.. =S eller vaa?

2008-12-18 @ 19:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0