Börjar...

Ska nog börja skriva här istället,tycker inte om att man inte kan lägga in youtube-klipp in nogggen och att bilderna blir så nedrans små och tråkiga. Men kommer nog spara noggen har ju ändå över 100 inlägg där.

Idag gick jag och mamma ut med hundarna en lång runda,dom lekte och Devil börjar bli riktigt duktig på att lyssna även när han är lös och där är en MASSA gott att äta (enligt honom !!).

Inte ätit något dumt alls idag =) men muns vad gott det var med kycklingen. Egentligen borde jag öka takten här lite eftersom jag tänkte göra en fruktsallad innan jag går och lägger mig hehe.

Intervju imon för ett jobb,hrm hoppas det går bra.

Måste bara lägga in bild på min bäbis =)

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0