Heldag med vänner!

Igår gick jag upp 07.55 blää piss tidigt då jag sovit dåligt också! haha men iaf. Upp klä på sig äta,göra ve sig sne åkte jag till Oggie. Satte mig hos honom och tittade lite på tv med Joanna medans vi väntade på de andra.  Halv tio åkte vi iväg,jag åkte i samma bil som Jolle,Matte,Erik och Jenny. I andra bilen Oggie,joanna,Stoffe,Sandra (jo hon heter väl det,mattes flickvän?).
Vi var i tid till Laserdoom men det gjorde inte så mycket vi kom nog in lite tidigare ändå. Skit kul vad det,tjejerna + stoffe mot killarna hehe. Jag fick skit ont i ryggen (ovanligt,ehh nej) men iaf det var skit kul ändå! Sen bar det av mot Halmstad city haha letade korvmoj men vi hamnade efter många om och men (och fel körningar) på donken!

Matte och Oggie klättrade på klätterväggen på donken såklart haha och vi hade trevligt.
Sen bar det av till badet. Härligt var det med lite gympa och stoj. Badade lite bubbelpool också riktigt najs!
Vid 16.30 tiden drog vi oss hemmåt. Då hade vi bestämt att vi skulle fixa tacos och kolla film. Tittiade på WTC efter maten.Sen spelade vi Buzz och sjöng lite singstar hehe. Väldigt rolig dag var det! Tack ni alla var trevliga och roliga.  Jag tog bussen hem tjugo i tolv sen hem och sooov!

Idag tar jag bara lugnt med min träningsvärk hehe.

Snart är det OTH  =) Ha d bra folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0