Tjejmiddag och mys

Idag blir det tjejmiddag och en massa mys hos Liiz. Ska över dit vid 18 tiden. Ska bli trevligt hoppas bara att man kropp inte är så trött som den är nu.
Igår var ingen bra kväll för mig,usch och pi vad jag mådde kasst. Sova hjälpte inte mycket heller för jag drömde typ hela tiden kändes det som!! Jävla skit men aya ska nog ta och vila en stund nu innan jag duschar,eller ja kommer väl få vila efter duschen också,jag blir så sjukt trött av inget när jag är såhär.

Men men nog om detta,nu ska jag sluta skriva då jag inte kommer på något vettigt att skriva.

Ha det super !!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas du får en rolig kväll med dina vänner idag! :o))

Tack söta du för att du röstar!! Jag fick tillbaka min plats. hehe ;o)

Kramar Eva

2008-02-23 @ 14:07:27
URL: http://blixman.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg du har!

2008-02-23 @ 15:07:45
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0