Väla och utbildning

Idag gick jag ut med hundarna vid halv 11 tiden. Var skit fint väder,solen sken och det var lite kyligt men ändå skönt.
Vi träffade King (en collie valp) och Dumle och Devil blev jätte glada att dom fick leka =)

Kom hem duschade och slapa lite. Sen blev det att åka till väla. Hittade en skit snygg jacka,svarta byxor och en maskara. Så nu ska jag bara hitta en vit skjorta så är det rätt lugnt och inga mer MÅSTEN när det gäller shopping av kläder. Men jag behöver mer kläder,men det kommer succesivt.

Sen vid tio i fyra åkte jag in till knutan och började träna igen. Jag är så glad för denna möjligheten för det är skit roligt verkligen! Trevlig tjej som undervisar (Caroline) och det är ett kul spel. Märkte inte ens att puben fylldes med folk så inne är jag i spelet!

Åkte hem sen vid halv åtta och tog det mest lugnt. Åt lite och kollade på Criminal minds sen kitchen nigtmares.

Nu sitter jag här (daah) och snackar med Camilla på msn.

Just det jag har tappat 6 cm (!) runt magen på 10 dagar!!!!! Jag är chockad men glad! Och stolt (som pinky påpekar att jag ska vara).

Men nu ska jag sluta skriva och hitta på annat. ha d super folket!

Kommentarer
Postat av: Camilla ^^

mohaha du snackar ju med den bästaste personen som finns :P hehe

2008-02-15 @ 00:58:04
Postat av: Therese

Grattis, 6cm på 10 dagar. Inte illa :) Keep on going bruden!

2008-02-20 @ 08:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0