Välkommen

Ja fint välkommande man får av blogg.se den typ laggar när jag är suuuper sugen på att skriva. haha

Ja som sagt var ju på intervju igår =) får svar senast måndag om jag får det eller inte. Får jag det börjar utbildningen redan den veckan =) ska bli skoj om jag lyckas få det =)

Suttit och bläddrat i min färska veckorevyn och lullat lite här vid datorn. Ska nog klä på mig och ta tag i saker och ting! Här behövs städas,iaf där uppe. Mamma är ju dålig i ryggen så tycker inte hon ska anstränga den mer nu när hon är sjukskriven denna veckan.

Ska träna lite sen oxå.Ökade motståndet igår så det är tungt nu! haha Men inte F'' går jag ner i vikt trots träning,inget godis mer än på helgen och bättre mat. Tack så mycket kroppen. Aya det tar väl lite tid antar jag :S

Nej nu ska jag se om jag kan ladda upp en bild här eller inte... Mina pojkar måste ju komma med på en bild båda två här så ni får se älsklingarna. Den sobla är Dumle och den trefärgade är Devil (som är min hund).image2

Gosedjur :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0