Alexandra

Jag älskar dig!
Du kan få mig att må så bra bara genom att skriva ett sms till mig. Bara genom att tacka för att jag finns där för dig,när det är en självklarhet för mig att finnas där för personen som finns där för mig alltid! Du gör mig så glad och jag kan verkligen inte tänka mig ett liv utan dig som vän!

Vi hade ett uppehåll och pratade inte alls med varann ett tag.Du hade betett dig fel,även jag ,men du var ärlig nog att erkänna dina misstag. Om jag bara inte varit så envis och sur så hade vi funnit tillbaka till varann snabbare. Men mitt ego var sårat och jag ber om ursäkt för att jag inte kunde låta gammalt vara just gammalt.
Men nu är vi vänner och det är det som är viktigast!!


Vi ska nog allt lösa alla våra problem i livet tillsammans,för det är just det,tillsammans är vi oslagbara!
Vi stöttar varann till 200% och hjälper varann till bättre beslut här i livet.

Jag älskar dig min badanka!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad roligt att du gillade designen (: Och kul att du stannar kvar ^^, Kram

2008-07-08 @ 00:04:49
URL: http://shoulderson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Naaaw va sött..=)

2008-07-10 @ 08:32:31
URL: http://alexandraesb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0