Fredag

Jaha då sitter man här och bara glor. Jobbar ikväll så jag försöker att slappa så jag inte somnar ikväll,men ja man vet ju inte hur mycket folk det kommer bli så kan ju bli sömnpiller haha
Va på ungdomsmottagningen idag och fick som jag ville,ska ta ut min p-stav på tisdag. Sen handlade jag och mamma,både mat och sprit hehe. Söndag blir nog lite god dricka för min del. =P

Jag har inte städat klart som jag skulle,mått lite sådär men ja det blir nog av imorgon hehe. ska ta bort de värsta hårtussarna innan jag bär upp dammsugaren.

Får väl äta lite innan jag ska iväg också. Kanske ska jag ha väst på mig ikväll,lite sugen på det men ja jag får se,om det blir för varmt kan jag ju alltid ta av mig västen. Men men..

Ha d bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0