helgen

Igår var jag hos Alexandra från 16 tiden till 22. Vi busade och mös med hennes lilla bäbis på 8veckor,lilla Molly är sååå söt! Kommer upp bilder på henne sen men har glömt lägga in bilderna på datorn. Jag vill oxå ha en lite valp hehe men samtidigt vill jag inte det!
Vi spelade Kubb och åt jätte god mat =) tack så mycket hela familjen för en trevlig dag =D

Idag har jag sovit länge *skäms* och inte ätit frukost ännu,om man inte räknar med godiset jag krängt i mig! *oopps*
Väntar lite på att se om det blir jobb för mig ikväll,dom kan ringa fram till 1 idag så jag har nog ledigt men man vet aldrig.

Vid halv 4 är det agility för mig och Devil som står på schemat. Ska bli kul. Tränade ju i torsdags på klubben (åstorp) och nu blir det här på bialitt bara på andra sidan vägen.

Imorgon blir det kalas för mina små kusiner. Ska bli kul att höra vad min kära släkt har att säga om min ny frisyr =)

Nej nu måste jag nog äta något!! Ha d bra folket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0