Lördag

Ja igår var det lite kaos som vanligt när det gäller mitt jobb känns det som. Tydligen hade inte stället öppet som jag skulle jobba på,så det var bara att åka hem,tur att jag gick och sa till mamma direkt att hon skulle vänta annars hade jag kanske fått vänta ett tag på en buss hem. Som tur var kollade jag med stället där dom har uteservering och dom ska tydligen inte ha öppet förrän andra helgen i augusti så ikväll blev det inget jobb där för mig heller (som var planerat då).
Min chef ringde dock innan idag och sa att det blev hbg och tivoli för mig ikväll. Så jag mister iaf inte pengar för denna dagen som tur är då jag jobbat liiite denna månaden.
Lite nervös då jag inte varit där förrut men det blir nog bra,ska ju jobbar där nästa helg också så det är lika bra att komma igång haha

Jag har typ bara legat och slöat på soffan hela dagen.Vilar upp mig för kvällen och morgondagen.

Nej upp och sminka mig och sånt så slipper jag stressa till bussen sen. Ha det bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0