Mycket har hänt

Ja nu var det ju ett tag sen jag skrev,mycket har också hänt på den tiden!
I torsdags var jag ju och klippte mig,blev jättebra faktiskt! Låt frisören bestämma typ allt och hon lyckades få mig nöjd hehe. Efter frisören blev det åka till klubben direkt och träna lite agility med Devil. Det var bara fri träning för mamma kände för att träna lite med Dumle men ändå. Devil var jätte duktig som vanligt. Sen blev det lite mat på Sibylla sen hem och sooova.


Fredagen blev det solning i trädgården även titta på filmen Good luck Chuck,vilket var en bra film tyckte jag absolut.
På kvällen åkte jag in till stan och umgicks med Camilla. Min lilla vän flyttar ju snart upp till Gävle (eller jävla Gävle) så vi fick ju ta en lite "krogrunda" innan hon åker! Dock blev det inte mycket drickande för mig men det ju inget konstigt eller synd hehe. Men vi ska nog allt hitta en dag till som vi kan umgås på innan du åker gumman!

Lördagen blev det ekebo festival!! Åkte dit med Anna och Ida och fick komma in gratis för Anna hade backstage biljetter, och jag fick en =) Tack vännen!  Var kul att komma dit,har saknat stället faktiskt. Kul att få liten dos (eller stor dos egentligen) av Joddla med Siv också hehe Dom kan verkligen det här med att få till en underbart rolig stämning.


Idag har jag sovit mesta delen av dagen,även kollat in disney filmen Förtrollad med "McDreamy" i huvudrollen =)
Den var en typisk Disney film,allt från skoj till kärlek och lyckliga slut =) Men man måste nog vara på rätt humör för att se den! haha

Nej jag borde väl egentligen gå och lägga mig snart. Fräsis ligger redan brevid mig och sover här i soffan. 
Ni får ha det så bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0