ÖB

Ja då har man varit på ÖB och shoppat lite. Inte så mycket men hittade lite skit hehe

Köpte en tavla där man kan sätta upp lappar och ena halvan är som man kan skriva på. Ska ha den i hallen så kan jag sätta upp saker där och skriva vad jag ska komma ihåg osv. Köpte även billigt shampoo och balsam,hittade min favvorit ansiktsskrubb så jag köpte 2 av de. Brukar aldrig hitta det märket så blir så glad att jag hittade den.Köpte en stor påse marshmellows och en matador mix. Godis är gott hehe

Senare ska jag och mamma iväg med hundarna till klubben för att träna. Blir träna vippen lite med Devil,vill kunna agility hinderna snart oxå inte bara hopp hinderna.

Ikväll blir det nog att se filmen Guldkompassen. Har tittat på fler avsnitt av Seaquest som jag hyr oxå. Gillar den serien :P

Tänkte jag skulle skriva lite recensioner om filmerna jag ser sen också,kan ju vara kul att veta vad jag tycker om filmerna,sen om ni läsare sätt någon får ni gärna skriva vad ni tycker om den tillbaka =)

Nej nu ska jag kolla vidare på min serie =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0