Städa=tråkigt

Usch pii bläää
Det är skit tråkigt att städa! ok ibland tycker jag det är någerlunda kul,med tanken på att det blir rent,men oftast är det skit tråkigt! Kul med resultatet men städningen suuuger!

Sitter och pausar haha efter ha städat i ca 10min haha
ok upp och äta lite av pizzan som mamma och jag gjorde igår,så kanske jag får lite mer energi.
försökte få ett foto på mitt nya nagellack som är jätte sött,men det blir fel farg på fotot. så får se om jag får rätt på det sen.

Skriver mer sen ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hatar att städa, sen tar d inte lång stund innan det ser ut som om en bomb landat eller ngt igen

2008-07-17 @ 14:39:02
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0