städdag

Idag blir det en massa städande. Precis ätit frukost och ska kolla på Mcloud doughters vid tio i tolv sen ska jag börja städa. Ska hjälpa mamma där uppe (hon orkar ju inte så mycket pga sin rygg),men skulle även behöva städa på mina rum i källaren.

Hoppas jag fått hem nya filmer idag,för då blir det filmtajm senare ikväll =)

Igårkväll gick jag och mamma en lång promenad med hundarna. Vi gick en bit i skogen vid skolan och det älskar hundarna,dom sprang och hoppade och hade skoj. Dom tänkte väl " wee terräng" eller nått hehe







Nej nu ska jag ut och se om posten kommit,hade inte kommit för en halvtimme sen men hoppas på att den kommit nu. Ha d bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0