Trött!

Just nu är jag skit trött! Ska gå och lägga mig när jag skrivit klart detta.

Varit hos kusinerna och firat E & E ,dom blev hel lyckliga när dom såg att vi hade med hundarna. Dom busade i trädgården och hade för sig. Dock var hundarnas besök inte lika populärt hos deras katter hehe
Trevligt nog börjar det komma in lite tjejer i våra samankomter då Johan hade med sin tjej och Jonas också. Varit lite småtomt på den varan förrut förstår ni.Om man inte räknar med föräldrar och morföräldrar,så finns det Jenny,som är över 30 år och Elin som är under 10 år,inte direkt jämngamla med mig om man säger så. Men men skönt att der börjar ordna upp sig hehe

Idag var sista dagen för kräng av godis och sånt buhu! Hur ska jag klara mig ändå tills lördag? Ok jag har bestämt att popcorn är helt ok att äta. Har ju äntligen fått en ny popcornsmaskin också,då den gamla var det fel på då den blev för varm och bara brände popcornen.Hoppas på att denna fungerar som den ska.

Just det måste ju visa en bild från i fredags då jag hälsade på Alexandras bäbis Molly. Här har ni sötnosen!



Kommentarer
Postat av: Jannike

Gud vad söt. Vad e d för ras och hur gammal/ung är den? Är så sugen på valp, men känner att jag inte har tid med det just nu...

2008-07-17 @ 14:40:23
URL: http://mammajannike.blogg.se/
Postat av: alexandra

Det är ju min vovve...!

2008-08-03 @ 13:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0