En dag på sjukhuset

Denna dagen har spenderats på sjukhuset i ängelholm,nästan hela dagen iaf =)

Gick dit vid halv 8 i morse med Angelica (hon som skulle dit ju),kom inte in förrän typ halv 9 men aya. Dagen segade sig på trots att vi hade tv,tidningar och godis haha. Jag låg ihopkrypt på två ihopsatta stolar och sov stora delar av dagen. Inte det mest bekväma men vad gör man inte när man inte har någon annanstans att ligga? Jag var ju inte där för min egna skull,då hade jag åkt hem innan tolv kan jag lova,utan för Angelicas skull och då står man ut!Man måste verkligen vårda sina vänner och ta hand om dom,man kan behöva deras stöd i framtiden.

Som om dagen inte var lite jobbig ändå (för Angelica då) så gick brandalarmet på sjukhuset också! haha men det var tydligen i någon operationssal som larmet dratt igång,så vi var säkra. vid fyra tiden (tror jag hon var) så kunde vi gå hem ÄNTLIGEN!

Inom apoteket och Ica påvägen hem sen åt jag lite för att sedan ta bussen hem vid 17.40.

Helt slut däckade på soffan i typ 1,5 timme. Vid nio tiden började jag baka muffins (som ska med imon till varberg) dock fick jag hacka sockerbitar för sockret var slut! haha illa men det blev muffins tillslut iaf.

Nu ska jag snart stänga ner datorn för att sova. Känner hur skönt det ska bli att sova i min egna säng och inte på Angelicas soffa haha

Ha det bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0