Helgen

Förra veckan var en evig röra tyckte jag. Blev inringd på onsdagen för att jobba på tres,dom hade glömt skriva in den dagen på schemat så ingen kunde eller ville ta det passet så jag ställde upp.
Sen var jag ju ledig en kväll,slappe kväll blev det. Sen jobb fredag och lördag. Sovit hos Angelica hela helgen. Igår tog vi en promenad med glass i handen till hembygdsparken och tittade djur =) va riktigt trevligt.
Så många söta kaniner,fåglar,påfåglar och även bäbis getter =D
Jag och Angelica kom på att getter är rätt äckliga ändå,för en get kissade när vi stog där,och sen drack den av sitt egna kiss!! URK! Haha och så Angelicas kommentar :"jag ska aldrig mer pussa på getter!!" haha

Idag sitter jag ute i partytältet med datorn i knäet. Fint väder och jag är slööö!
Mamma kommer nog vid tre halv fyra tiden skulle jag tro. Måste duscha sen åka in till hbg idag också. Men löser det senare idag,mot kvällningen. Orkar inte nu!
Nej nu ska jag läsa en massa bloggar för jag har nog missat mååånga inlägg denna helgen =)

Ha det bra folket! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0