yey regn!!

Ja idag har det blåst som aldrig förr (haha yeh right det blåser mycket och ofta men ändå) och regnat!! Allvarligt talat så är inte jag ledsen över att det regnar,snarare skönt,då har jag "rätt" till att ligga på soffan och slöa hehe

Dock skulle jag behöva städa källaren!! Speciellt mitt rum,eller båda rummen men mitt sovrum är viktigast.  Imorgon blir nog en heldag i källaren med tvätt och städ! Måste verkligen!
Tänkte jag ska sätta in tvn som vi fått av mormor och morfar (som står på mitt rum och tar plats) och samtidigt installera telias digitalbox då vi har den gratis, finner jag ingen anledning till att den inte ska användas.

Ikväll vet jag inte om det blir fotboll för lillan,om hon vill se det,tänker jag nog försöka fixa lite med datorn. Behöver lägga över bilderna på nya (och andra) usb minnet för det andra är redan fullt. Behöver rensa datorn ganska mycket faktiskt.

Maten borde vara klar snart och så är det Glamour snart,måste se dagens avsnitt,blir nog lite dramatik haha.

Ha det bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0