Bihålsinflammation

Idag ringde jag till läkaren vid 8 för att få tid att kolla upp varför min förkylning inte tar slut. Fick typ rusa till bussen med en drick-yoggi och en banan. hade 20 min innan bussen skulle gå hehe tajt med tid. Var inne på läkarhuset vid 8.50 redan och hade tid 9.15.
Fick medicin utskriven och så var jag påväg ner till apoteket. självklart frös jag så jag gick snabbt,vilket resulterade i att jag kom ner innan kl var 10 och apoteket öppnar. Men iaf fick gå runt i typ 5-10 min sen öppnade dom. Fick mina 2 olika mediciner sen kom mamma och hämtade mig. Vi körde till Nisses och köpte lite gott till fikan.

Efter vi ätit lite fika gick jag ner och la mig igen (var skit trött och utmattad) somnade och vaknade och gick upp vid 15 igen. Sov väl ca 2 timmar skulle jag tro.

Tog min medicin och gick upp och åt. Duschade sedan och BAM sådär ja nu mår jag skit! Medicinen är stark så min mage blev helt orolig och jag blev illamående som fan!  Drack lite actimel och sen blev det lite bättre. Ätit knäckebröd nu också så nu känns det någerlunda iaf. Ska ta bussen vid 18.50 till hbg. Ska ju till "jobbet" och träna ikväll. typiskt att jag ska må blää bara men ja,det är bara någon timme sen hem igen,ska försöka få så jag kommer hem vid 22-tiden.

Det enda positiva med det hela är att inflammationen är inte så hemsk för vi kom på det i tid. Hade kunnat bli otroligt jobbigt om jag väntat en vecka med att kolla upp det.

Nej nu ska jag packa väskan,fixa håret sen sätta mig vid tvn tills jag åker.

Ha det bra alla bloggläsare. Just det kan ni inte skriva en liten kommentar så jag vet vilka ni är som läser bloggen? Jag är inte farlig jag lovar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0