Galna hundar och ensam tjej

Idag har jag varit ute med 4 hundar helt själv. 4 hundar som inte brukar gå tillsammans med enbart en förare. Så liiite krångel blev det. Men som tur är har vi en bra gräsplätt en bit härifrån där man kan släppa hundarna och låta dom leka lite. Så dom slapp va kopplade hela tiden.

Har sovit ganska mycket idag,hrm helt utmattad av att få gå upp åtta på morgonen! haha

Precis ringt chefen för att boka in fler träningstillfällen,men hon satt i tele som vanligt,så hon skulle ringa upp. Hoppas att vi får in iaf 2 tillfällen denna veckan då jag vill bli klar någongång! Funkar inte att ha en gång i veckan bara,kommer ju aldrig bli klar med utbildningen då!
Men men det löser sig nog!

Nu ska jag upp och kolla Glamour medans jag väntar på samtalet.

Ha det bra alla blogg-läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0