Jobb och lite annat

Idag har jag gått upp
Ätit frukost
Gått ut med hundarna
Dammsugit
Åkt till hbg med mamma
Varit på jobbet och tränat

=)

Jag och mamma körde hemifrån redan vid 15 tiden om inte lite innan,viliket var dumt. För vi hade aldelses för mycket dötid över haha. Mamma skulle ju släppa mig på knutan eftersom jag skulle vara där vid 18.
Först till ÖB.Hittade kortskon och en vaxduk. Lite annat oxå fast undertrycker verkligen lite haha.
Jaha kl var typ 16 bara så ja mycket tid kvar. Men iaf vi körde till knutan,satte oss och åt. Sen var kl 16.50 och då gick jag till Crom och började träna räkning och mamma åkte hem.

Åkte hem från Crom med 21.32 bussen. Så ja har i stort sett precis kommit innan för dörren! Hehe
Det gick bra idag,räkningen börjar det släppa på så det går frammåt för varje gång jag tränar. Kom på att jag ska nog träna räkning innan jag sätter mig där alltid. Hjärnan var igång mer då.  =)



Ibland måste man göra vad man tycker känns bäst. Självklart förstår jag att det inte alltid uppskattas av alla,eller att man förstår det,men hjälper det verkligen att försöka trycka ner mig för mina val? Försök inte att låta så duktig med "älska glömma och förlåta" när du går på och är elak direkt efter. Det klingar inte bra ihop. Man får vara besviken ,men mår du verkligen bättre av att klanka ner på någon annan? Jag tror inte man mår bättre av det. Mobbning,kränkning osv är aldrig lösningen.

Jag måste göra vissa val i mitt liv för att må bättre. Jag har mått dålig en längre tid nu och det är inte bra. Ingen människa ska må dålig. Så om jag måste ta tuffa beslut om saker så måste jag det.Hur jobbigt det än är för stunden.Det blir ju bättre,det är ju bättre som är målet.
Måste bli tuffare,ta tag i saker och göra mig av med saker som gör mig ledsen/orolig/stressad osv. Måste försöka göra mitt liv till ett lyckligt liv igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0