Längtar

längtar faktiskt lite till jobbet. ska bli kul hoppas bara någon rolig ska sitta med mig =) Vet att jag sitter själv när jag börjar jobba på riktigt men det betyder ju inte att jag inte kan ha trevligt folk runt mig nu under utbildningen. =)

Idag är det annars bara lugna tider för mig hehe orkar inte något speciellt idag då jag har träningsvärk! Va på klubben igår och tränade agility med devil. Han är sjukt duktig och det gick väldigt bra. Jag fick börja springa med honom och därav min jäkla träningsvärk. Men men så kan det gå när inte haspen är på! Haha

Nej ska glo lite tv nu men ha d så bra folket!

Kommentarer
Postat av: jannike

Måste säga att din blogg är super fin.

2008-03-19 @ 13:49:32
Postat av: Maria

svar: Nej nej nej.. Ina spammade mig inte för att göra reklam :) Hon skriver alltid fina kommentarer till mina inlägg.. Men när jag ändå skrev ett inlägg om kommentarer så var jag bara tvungen att nämna att jag stör mig på "reklam-kommentarer" :) Synd att jag kanske formulera mig otydligt :) Ina har itne gjort något fel :P

2008-03-20 @ 12:43:23
URL: http://mariiaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0