Magkatarr och skit

Igår vid 21 tiden fick jag magkatarr attack. Inte alls rolig med tanke på att jag satt på jobbet och utbildade mig! Det ända positiva var att det var ekebovärdar som stog och spela hos mig så då var det inte så pinsamt att bara behöva gå därifrån.
Var dock inte kul eftersom jag hade kunnat tänka mig stanna en timme till. men aya nu blev det åka hem i panik för det gjorde så ont.

Ringde min läkare idag för jag kan ju inte ta medicin som ger mig magkatarr,eftersom attacken gör så ont att jag inte kan stå upp eller sitta för den delen. måste krypa ihop. Inte så lätt att sitta och jobba då.Men ja han var ju för upptagen att prata så han ska ringa mig någongång idag typ efter middag. så får jag se hur vi löser detta.

Ska åka in till hbg vid 14 tiden för att det är mer utbildning,,mår inte bra men ja jag får nog åka ändå.

Nej får väl upp och äta något ordentligt nu så magen kanske blir liiite bättre.

Kommentarer
Postat av: Eva

usch det låter inge vidare att ha så ont, hoppas att det blir bättre snart.
/Eva

2008-03-06 @ 13:01:03
URL: http://blixman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0