Måndag

Har varit dålig på att skriva,har tagit fram sidan flera gånger men alltid bara stängt ner sidan igen. Inte haft lust alls faktiskt.

I lördags va jag på jobbet och tränade några timmar med Anna. Vi flummade lite för mycket kanske. Vi var båda trötta hehe.Sen åkte jag hem vid 18 och slappade bara. Tittade på melodifestivalen med mammsen =) Lite spännanade var det, som tur var vann rätt låt (enligt mig och mamma iaf).

Igår var det slappe på hög nivå. kom inte ur min pyjamas förräns vid 20-tiden då jag kollat klart på One Tree Hill wee äntligen är det tillbaka!
Gick ut med hundarna sen blev det bara att släga sig i soffan igen hehe

Idag är mamma och pelle iväg med mormor och morfar på spa. Så jag och hundarna är ensamma hela dagen idag. Tråkigt att vädret är sååå kasst.
Devil och jag leker med bollen (han kommer med den jag kanstar iväg den hehe) och Dumle ligger i soffan brevid mig och myyyser.
Nej nu är mitt huvud trött så nu ska jag vila ögonen lite.

image27image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0