Orolig mage

Just nu mår jag inte bra psykiskt,vill så mycket men går så dåligt. Eller egentligen går det inte dåligt förrän jag börjar tänka så,och då blir det bara värre och värre, tyvärr.
Idag har jag insett att jag behöver en dag ifrån träning,blev så psykiskt nertryckt igår (av mig själv) så jag behöver pausa. Men imon ska jag dit på kvällen.

Ska nog ner till lägenheten sen för att se hur det går för dom och kanske träffa lille Hampus.

Nej ska titta vidare på konståkning nu och äta godis och bara ta det lugnt!

Ha det bra folket skirv gärna en liten kommentar så man vet vilka som läser =)

Kommentarer
Postat av: jannike

Hej hopp, jag är inne och läser lite bara så du vet hehe...

2008-03-25 @ 08:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0