Seg dag

Idag har jag varit riktigt seg!
Gick upp vid kvart i 10 för att äta frukost sen ut med Devil.Mamma var på kurs med Dumle så vi gick inom där.Devil tyckte ju det var jätte tråkigt att mamma bara tog Dumle med sig. Ett sånt sätt! haha
Men vi gick vår promenad,som tur var så blåste det bara,annars var det lugnt inget regn eller kyla.

Kom hem efter en 30-45 min eller något sen gick det nerför!
Jag bara slöade orkade inget och kände mig allmänt död. Vilket har pågott hela dagen faktiskt.
Precis ätit men kände inte för det direkt heller men ja,äta måste man ju.

Ikväll blir det bara va hemma och glo på melodifestivalen och umgås med mammsen =)



Imorgon blir det dock andra bullar! Hehe

Åker till hbg vid 14-tiden. Hem till Lizette för att bygga på hennes naglar,även provsminka och kanske komma på vad för frisyr hon ska ha på måndag. Packat ner (nästan) allt smink i en låda nu ocks,så jag får med mig allt och vi kan prova oss fram till vad som blir bäst.
Ska packa ner allt till naglarna också ikväll. Även krustång och locktång ska ner i väskan.

Nej nu har jag inget mer att skriva så skriver väl mer imon kväll när jag kommit hem från Lizette,ska ta lite bilder också såklart (!) så ni får se vad som skett under dagen hehe
Ha det bra alla nu ska jag upp och spela black Jack med mig själv = träna/plugga !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0