Utbildning

Idag har jag inte gjort mycket. Mått kasst idag pga magkatarren så var påväg att strunta i utbildningen idag men det blev bättre och jag envisades med att jag inte skulle stanna hemma.
Gick rätt bra på utbildningen,hade jessica och hon är bra =) även en jävel på att fuska och luras hehe men hon var väldigt mild mot mig idag. Hon tränade även mig på räkna vilket är skit bra! Jsg erkänner jag är jätte dålig på matte så detta är en jävla utmaning för mig,men jag ska klara det!!!!

Imon blir det att åka in till hbg igen för lite mer träning. Vill verkligen komma igång,vill bli snabb på allt. Fick lite tips på hur jag skulle dela ut snabbare också. Även hur jag skulle använda båda händerna för att dela ut vinster osv. Många små grejer känner jag att jag fått med mig från dagens träning.

Men iaf fredag imon och det är skönt. På lördag blir det dock utbildning då med,men då handlar det om agilityn.Vi ska ju ha lite tävlingar på klubben,och jag kommer hjälpa till då. Så nu ska vi lära oss lite grunder om det hela och det är ju bra. Alltid kul att lära sig nya saker och förstå mer om allt.

Men men nu har jag bara pladdrat en massa utbildning men ja så är det när mitt liv just nu går ut på att utbilda mig till dealer. Ha det super alla!

Ps en fin bild på vår älskade Dumle :)

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0