4 hundar

Har precis kommit hem från klubben. Happy Dog har varit där och fotograferat,tror våra bilder blev jätte bra faktiskt! Ska bli kul att se hur dom blev,dom kommer hem som provbilder om ca en vecka.
Vi gjorde även vid balansen när vi ändå var samlade. Hämtade mat på Sibylla,vääääldigt ovanligt! haha nooot.
Men det är sjukt mysigt faktiskt att ha det så kul på klubben som jag tycker vi har.

Tinas familj har ju blivit större sen i måndags då hon hämtade hem lilla Kid.Han är så söt och go så man bara vill pussa ihjäl honom! =) Ska bli kul att se honom växa upp och va med i vår stora flock hehe

Imorgon kommer Alexandra upp. Ska bli trevligt att träffa,var ju typ ett år sen vi sågs sist. Men vi håller kontakten som tur är. Sen på kvällen jobbar jag på tres.

På måndag fylls huset med vovvar. Då kommer lilla ner med sina två sheltisar. Dom ska stänna här till den 7-9 juni. Så under den perioden kommer jag har 4 hundar att se om här hemma.Kommer bli fullt upp och inte många lugna stunder,men det kommer bli kul också.
Här kommer en bild på alla fyra,inte världens bästa men bättre än inget! =)

Dumle,Devil,Isaak och Viggo

Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: Självkänslan är något vi får jobba på båda två tror jag, även om det kanske känns hopplöst just nu. En grej som funkar ganska bra dock, är att varje dag le mot sig själv i spegeln och intala sig själv att man duger som man är. Jag testade detta under en period förra året, och jag blev chockad över hur bra jag började må efter ett tag. Men sen hände en massa grejer och så var man tillbaka där man började.



Men du har rätt med det där att en främmande person idag kan bli en vän imorgon. Det var fint sagt. :)

2008-05-23 @ 09:12:29
URL: http://ineverlogin.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej lilla vän



Kul att jag är omnämd i din blogg. Kid sköter sej, men borsta, klippa klor,hållas fast är INTE populärt.

Fördelen med honom är att rätt som det är ramlar han ihop och sover. Det har Bixx ALDRIG gjort.



Kram Tina

2008-05-24 @ 10:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0