Happy me

Ibland vet jag inte var jag ska ta vägen,jag har något som tynger ner mitt hjärta och all livsglädje något sjukt mycket!

Men så är det väl för alla ibland......




Imorgon måste jag ringa till läkarhuset för att få en tid. Min hals är uppsvälld och svider. wee eller inte.

Ikväll blir det avslutning på agilitykursen. Blir nog kul.
Måste egentligen äta något nu,så får väl gå upp och fixa till mat.
Har jätte mycket att skriva ,jätte mycket som pågår i min hjärna,men jag kan inte få ut det just nu. kanske blir det senare på min privata blogg. Ha det bra folket

Kommentarer
Postat av: Eva

Svar:

Hehe Ja det kan vi göra! :o))

Jag är helt hopplös när det gäller att gå och lägga mej. Jag får alltid tusen idéer sent på kvällen eller natten. :o))

/Eva

2008-05-16 @ 00:12:11
URL: http://blixman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0