Privata bloggen

Nu har även den privata bloggen snyggt utseende. Har samma design där som här,så blir det mer som lösenordsskyddade inlägg. Ska nog börja med att lägga in en länk här på denna bloggen när jag skrivit något nytt på den lösenordsskyddade. =)

Om det är någon som vill ha tillgång till den bloggen och inte redan har det så är det bara att höra av sig så avgör jag om du ska få tillgång till den eller inte.
Har lite av en sorts bloggtorka just nu,därför så få inlägg.Men det beror även på att jag inte vet vad jag vågar skriva om här riktigt,eller om jag har lust och ork. Men men iaf nu vet ni det och nu ska jag försöka sova.
Jobb imon oh lödag så måste hinna med lite saker innan jobbet imon. Ha det super folket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman lilla, jag har redan lite att välja på som jag tänkt sen innan bara det att jag inte vet vilket jag ska välja så ;)

2008-05-16 @ 08:00:27
URL: http://ww.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA Skit borde inte du va o jobba

2008-05-16 @ 15:09:22
URL: http://ww.blogg.se/
Postat av: Anonym

lågbetald usk?

2008-05-17 @ 12:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0