underbart väder

Ja idag är det jätte fint väder. har legat och solat lite innan. När mna har 4 hundar hos sig blir det lätt väldit slibbigt,dom pussar en när man ligger på marken haha

Inatt har jag drömt skit jobbiga drömmar. tänker inte gå in på det här på bloggen,skriver kanske ett privat inlägg sen. Men fan vad jobbigt det var,inte sovit bra alls.Vet inte varför jag drömmer så,kan vara en händelse som dragit igång det men borde inte vara det,jag kände ju inte något då. aya ska försöka släppa det nu,kan ändå inte göra något åt det.

nej nu ska jag prata klart med Badankan,sen ska jag ut i solen igen. Ha det bra,kommer nog lite foto ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

jag och elsa ska testa på det.. gillar vi det sen så är det läge att gå med i en klubb..

vart är du medlem nånstans?



Ha en fin dag nu när solen är framme! ;-D

2008-05-27 @ 14:00:03
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0