Fredag

Idag gick jag upp vid kvart i nio eftersom vi egentligen skulle kört ner till Höör för shopping. Men mamma tyckte det var aldeles för halt ute och snön gjorde inte det bättre, så hon ville inte riskera att vara med i olycka när detta inte var något vi var tvugna att göra.Så vi stannade hemma tyvärr. men jag har legat i sängen och glott på grey´s anatomy istället. 
Försöker titta på paris hiltons bff men den vill inte komma upp på mtv.com! Får se senare idag om den kommit upp då.

Ep och Hampus kommer på besök snart så ska klä på mig lite och gå upp. Behöver väl äta lite oxå sen men det blir som sagt sen.
Får väl försöka städa här nere sen oxå. Lite sugen på att möblera om så det blir det kanske. 

I helgen kommer kanske alexandra hit med sin lilla molly. Jag är ju ensam hemma för mamma och pelle åker till lillan så jag blir bara glad om jag för besök,gärna övernattning oxå men vi får se. 

Nej upp och hoppa var det! Ha det bra folket!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0