Lördags inlägg

(inlägget är från igår då internet försvann direkt när jag skulle posta det.)

 

Hoppas du trivs där uppe på toppen för det kan bli väldigt ensamt !!!

Speciellt när man beter sig som du gör,säger att du inte har några vänner kvar, men allvarligt - tycker du det är så konstigt ?

 

 

Idag ska jag försöka städa rummet lite så det blir rent igen,sen blir det att börja på tv rummet. Där ska bli mysigt och fint !

 

Sen ikväll blir det nog fixa lite med naglarna igen hehe Jag vet Alexandra du tycker jag är knäpp som håller på ....men det är kul !

 

Nu verkar det som internet har gett upp igen så får väl kopiera detta nu så jag inte blir pisst off när det försvinner haha

 

Ha det bra folket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha.. jaaa lätt du är helt galen.. O jag tycker du är duktig.. förstår inte.. du bör jobba med sånt här..=) GOO GIRL..

2008-11-03 @ 19:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0