Naglarna

Just nu har jag kommit in i en period där jag fixar med naglarna på olika sätt flera gånger i veckan.
Först hade jag bara det vanliga lila, sen gjorde jag vita stjärnor på:


Igår hade det börjat skava upp en massa i tipparna så jag tog bort det och gjorde en enkel fransk manikyr fast med glitter istället för vit tipp:


Detta håller ju självklart bättre än tex det lila med tanke på att här ser du inte lika lätt ser när det bärjar bli skavt på tippen. 
Får se hur länge det får sitta och hur lång tid det tar innan jag börjar klistra på stenar eller klistermärken hehe

Kommentarer
Postat av: allllex

Så fina dem blev.. är de fyndet på ullis..??

2008-11-03 @ 19:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0